Megosztás:

Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd a Google Reader-hez

2010. február 23., kedd

indiai mosódióhéj meglepett egy díjjal.

Múlt héten meglepetésben volt részem. Nem is tudtam hirtelen reagálni, mert sajnos módosultak az áraink és ez sok feladatot adott. Most elérkezett az idő, hogy büszkén bemutassam és tovább adjam a Kreatív blogger díjjat.

indiai mosódióhélytól
kaptam a díjat
Íme

Büszke vagyok rá, jólesett. Köszönöm szépen.

Persze ezzel még nincs vége, hisz feladatokat is ró rám ez a megtiszteltetés és ezek a feladatok pont heten vannak, mint a gonoszok, pedig dehogy gonoszok :-)

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról


Magamról:
1. kedvenc ételek: jófajta húsleves, lehetőleg Fagor kuktában főzve, vastag rántott hús, Fagor olajsütőben készítve, túróspalacsinta
2. kedvenc italok: Unicum, Vilmoskörte, sör és Coca-Cola, de néha a víz is jó, ha tiszta
3. kedvenc színek: zöld és kék, vörös és fekete
4. kedvenc gyümölcs: a villanykörte ráz, ezért inkább a hagyományos, no meg az eper, málna
5. mostanában kedvenc helyem a hétköznapokban: otthon, drága otthon a kis porontyokkal és kedves feleségemmel, néha valami jó söröző a barátokkal.
6. kedvenc éttermem a Tortuga
7. hobby: kirándulás, geocaching
, kerti sütögetés, főzögetés (nem tudok főzni:-) )

Akiknek a díjat továbbadom:
Sancho, mert kreatív, segítőkész és megszállott
navigyurcinak aki sokat tud a navigációról és nagyon segítőkész
Csodabringa Sancimanjának, aki hasonlóan forgatja(ki) a szavakat mint én
Ars MarCzipanicanak, mert tetszenek az írásai és jó fotókat készít
Napimesék írója Walton is igen kreatív ezt tapasztaltam párszor
Gastrogaléria, vele is volt néhány közös ténykedésünk fénykoromban és tanultam tőle ezt-azt
Szívesen adnám Kryx barátomnak is, mert fantasztikus weboldalt rittyentett a baráti társaságunk számára, de Ő sajna nem ír blogot.

Mégegyszer köszönöm Trixi a megtiszteltetést

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése