Megosztás:

Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd a Google Reader-hez

2009. október 29., csütörtök

Csoda mosógép 10%-kal olcsóbban?!

Különös élményem volt ma reggel. Kivételesen én keltem korábban, és a fürdőszobába érve észrevettem, hogy a mosógép éppen végzett, átraktam a ruhákat a szárítógépbe, mikor is észrevettem, hogy a mosódiós tasak a szárítógép tetejéröl figyelte tettemet. Kérdeztem a feleségemet, hogy vajon mivel mosott, hisz nem tartunk otthon más mosószert.
-Dióval, mi mással. -hangzott a válasz
-De az a szárítógép tetején pihent.
-Uh! Elfelejtettem bedobni a mosógépbe. -csapott a homlokára
Izgatottan vártuk, hogy lejárjon a szárító program. Megnéztük a ruhákat és tiszták voltak! Feleségem azon csodálkozott, hogy csöpp lányunk nadrágja is tiszta lett, pedig valamivel leette a kis tündér.
Ilyen jó a FAGOR mosógép! Tisztavízzel is tud mosni!!! :-)
Természetesen csodák nincsenek, ezért javasoljuk, hogy mindenképpen használjon mosószert, elsősorban mosódiót minden mosáshoz! És öblítéshez 10%-os ecetet (3-4 cl) javaslunk.

Aki szeretne beszerezni egy ilyen "csodamasinát" azoknak jó hírem van.
November 2-től 6-ig azaz a jövő héten 10%-kal olcsóbban szerezheti be nálunk a mintaboltban!
Sőt az összes többi Fagor gépet is ugyan ilyen feltétellel kínáljuk. Kivéve a kiemelt akciós készülékeinket, melyek a honlapunkon láthatók!
Most aztán nem érdemes halogatni a vásárlást! Egy hétig -10%! Éljen a ritka lehetőséggel, hisz minden forint számít!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése