Megosztás:

Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd a Google Reader-hez

2010. június 29., kedd

Superbrands 2010 díjat kapott a Fagor márka

Tegnap kaptunk egy értesítést a Fagor Hungária Kft.-től, melyben arról értesítenek, hogy a Fagor márka elnyerte a Superbrands 2010 díjat. Továbbá ezt olvashattuk a levélben:
"Idén hatodik alkalommal ült össze 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Fagor márkát érdemesnek találták arra, hogy egy évig viselhesse a Superbrands 2010, megkülönböztető jelzést. Díjazták a minőséget. Idén hatodik alkalommal adott iránytűt a vásárlóknak a független szakmai zsűri, mikor kiosztotta a Superbrands díjakat, első alkalommal pedig a MagyarBrands elismerésről is szavaztak. Ezek alapján tudható, mely márkák, mely cégek érdemlik meg valóban a vevők bizalmát. Hisszük azt, hogy a reklám helyett, mellett a jel, amelyet mostantól termékünk egy évig viselhet, hirdeti a biztonságot és a garanciát a mindennapi választáshoz. A ma egyedülálló elismerés visszajelzés nekünk is, hiszen már azokat is a zsűri jelöli, akik egyáltalán felkerülnek a listára, a döntés kizárólag a bírálók saját tapasztalata és szaktudása alapján születik. Sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet ugyanis az elismerésre. Bízunk benne, hogy a Superbrands díj elnyerésével a FAGOR márka még ismertebb és keresettebb lesz a vásárlók körében."

Bár ez a Superbrands magyar oldalán még nem látható, de íme az oklevél:

Ezúton is gratulálunk a Fagornak ehhez a nem mindennapi elismeréshez és osztozunk az örömükben.

3 megjegyzés:

  1. Ez igazán remek!

    Marketingben, PR-ban és értékesítésben nagyon jók!

    Már csak a pontos alkatrészellátást kellene ugyanígy megszervezniük, ugyanis hetek óta várok egy pár ezer Ft-os tétel megérkezésére. A szervíztől kapott határidő hetek óta rég letelt, de hiába várok, még így sincs esélyem arra, hogy egyáltalán megkapjam a hiányzó alkatrészt. Nélküle viszont addig használhatatlan a háztartási gépem.

    Többet várok el egy cégtől egy ilyen díj elnyerése után!

    Mi lehet az oka a késlekedésnek, a halogatásnak???

    VálaszTörlés
  2. Kedves "Hiányzó alkatrész - hiába való várakozás" címen író.

    Köszönjük észrevételét, melyet továbbítottunk az illetékesek felé.
    Tudom, hogy ez Önnek sovány vigasz, de a mundér becsületének védelmében had jegyezzem meg, hogy ez szerencsére nagyon ritka eset. Sokszor a mintabolti bemutatott gépből szedik ki a szervizesek az alkatrészt, hogy az ügyfél mielőbb megkapja. Minden esetre a szerviz nevében elnézését kérem a várakozásért. Ha e-mailben elküldi nekem, milyen készülékről van szó, és a becses nevét akkor megpróbálok utánajárni, hogy hol áll az ügye.

    VálaszTörlés
  3. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolni tudjuk a hibát
    Tel.: +36 1 413-2198
    Mail: alkatresz kukac fagorszerviz.hu
    Üdvözlettel: Fagor szerviz csapata

    VálaszTörlés