"Idén hatodik alkalommal ült össze 16 tagú, független szakemberekből álló zsűri, akik a Fagor márkát érdemesnek találták arra, hogy egy évig viselhesse a Superbrands 2010, megkülönböztető jelzést. Díjazták a minőséget. Idén hatodik alkalommal adott iránytűt a vásárlóknak a független szakmai zsűri, mikor kiosztotta a Superbrands díjakat, első alkalommal pedig a MagyarBrands elismerésről is szavaztak. Ezek alapján tudható, mely márkák, mely cégek érdemlik meg valóban a vevők bizalmát. Hisszük azt, hogy a reklám helyett, mellett a jel, amelyet mostantól termékünk egy évig viselhet, hirdeti a biztonságot és a garanciát a mindennapi választáshoz. A ma egyedülálló elismerés visszajelzés nekünk is, hiszen már azokat is a zsűri jelöli, akik egyáltalán felkerülnek a listára, a döntés kizárólag a bírálók saját tapasztalata és szaktudása alapján születik. Sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet ugyanis az elismerésre. Bízunk benne, hogy a Superbrands díj elnyerésével a FAGOR márka még ismertebb és keresettebb lesz a vásárlók körében."
Bár ez a Superbrands magyar oldalán még nem látható, de íme az oklevél:

Ez igazán remek!
VálaszTörlésMarketingben, PR-ban és értékesítésben nagyon jók!
Már csak a pontos alkatrészellátást kellene ugyanígy megszervezniük, ugyanis hetek óta várok egy pár ezer Ft-os tétel megérkezésére. A szervíztől kapott határidő hetek óta rég letelt, de hiába várok, még így sincs esélyem arra, hogy egyáltalán megkapjam a hiányzó alkatrészt. Nélküle viszont addig használhatatlan a háztartási gépem.
Többet várok el egy cégtől egy ilyen díj elnyerése után!
Mi lehet az oka a késlekedésnek, a halogatásnak???
Kedves "Hiányzó alkatrész - hiába való várakozás" címen író.
VálaszTörlésKöszönjük észrevételét, melyet továbbítottunk az illetékesek felé.
Tudom, hogy ez Önnek sovány vigasz, de a mundér becsületének védelmében had jegyezzem meg, hogy ez szerencsére nagyon ritka eset. Sokszor a mintabolti bemutatott gépből szedik ki a szervizesek az alkatrészt, hogy az ügyfél mielőbb megkapja. Minden esetre a szerviz nevében elnézését kérem a várakozásért. Ha e-mailben elküldi nekem, milyen készülékről van szó, és a becses nevét akkor megpróbálok utánajárni, hogy hol áll az ügye.
Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy orvosolni tudjuk a hibát
VálaszTörlésTel.: +36 1 413-2198
Mail: alkatresz kukac fagorszerviz.hu
Üdvözlettel: Fagor szerviz csapata