Megosztás:

Add a Twitter-hezAdd a Facebook-hozAdd a StartlaphozAdd az iWiW-hezAdd a Google Reader-hez

2009. november 4., szerda

Meglepő kedvességben volt részünk!

Egy kedves idős házaspár vásárolt nálunk a múlt héten sütőt, főzőlapot és elszívót. Határozott elképzeléssel jöttek, mert gyermekük segítségével már kiválasztották a megfelelőnek vélt készülékeket. Miután elbeszélgettünk a sütési, főzési szokásaikról, én másik sütőt és főzőlapot ajánlottam nekik, és változtattunk az elszívón is. Elmentek, avval, hogy megfontolják. Másnap visszatértek, kérték, hogy a sütőt még egyszer vegyük át, és döntöttek. Azt az összeállítást vették, amit én javasoltam. A végősszeg alig volt több az eredeti elképzelésükhöz képest.
Ma bejött a hölgy, és egy tálca meggyes piskótát adott át és közölte, hogy nagyon kedves voltam, hogy elbeszélgettem velük, és eltántorítottam Őket eredeti elképzelésüktől. Nagyon szereti a készülékeket, pénteken be kötötték a szervizeseink a sütőt, főzőlapot, és szombaton az elszívó is felkerült fiuk jóvoltából.
Megható volt a néni öröme és kedvessége, és nagyon finom a piskótája! Van még aki tudja értékelni ha foglalkoznak vele.
Ez nekem, nekünk jólesett, nagyon jól! Ezúton is köszönjük a finom piskótát, és kívánom Nekik, hogy még sokáig használják megelégedve és jó egészségnek örvendve a Fagor sütőjüket.
Ennek a szakmának ez a szép oldala!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése